söndag 29 maj 2011

Sjuk!

Jaha, så blev man då sjuk igen:O)))

 Varför är det alltid så?

 Just när man tycker att nu är allt bra och allt fungerar ua..??

Man skulle aldrig gå in i vissa affärer där dom sprider smitta vidare till oss som är så lättpåverkade! Man får bara en massa baciller eller kanske det istället är griller i huvudet!

Det var vad som hände mig igår när jag var i Växjö i en viss affär! Fick där se en ny liten (stor) leksak som anlänt till affären......En ny symaskin, en ny Diamond the lyx.........

http://www.husqvarnaviking.com/se/Designer_Diamond_deLuxe.html

Inte konstigt att man blir sjuk och dålig, det är nämligen väldigt lätt att bli påverkad av sånna saker när man träder in i en symaskinsaffär:O)))

Fast skämt omsido, nu tänkte jag väl inte köpa mig en dylik maskin, men visst blir man sugen på att byta igen när erbjudandet dyker upp:=)) Men jag får försöka stilla min hunger och istället ta tag i och lära mig min andra maskin som jag har...:O))

Men visst tanken lockade:O))) om det inte bara varit för priset!!

Och så var det ju skruven till övermataren som jag slarvat bort som jag egentligen skulle köpa och det gjorde jag, så nu väntar jag bara på att den som försvunnit ska dyka upp igen....

1 kommentar:

Bibbi sa...

Tänk nu på vad en skruv kostar och ställ det mot vad den där maskinen kostar... och se vad du skulle kunna handla mycket roligt för pengarna däremellan!! Du blir fort frisk dom du gör det!
Kram!