onsdag 25 april 2018

Syträff!

Det sys och det sys på våra möten och träffar.

 Jag kallar det för sy träff, när några vänner  träffas hemma hos mig för att sy och fika . För någon sy kurs vill jag inte kalla det! Jag är inte så duktig läromästare, men skit samma roligt har vi på våra träffar.....................

Denna gången sydda alla tre samma sak, nämligen en lite större "nesse"..

När vi kom till dragkedjan, var det många svordomar och skratt och funderande:O))



Här måste Ingrid funderar lite, ser detta rätt ut?

Hemläxa till nästa gång, tråckla fast sidorna..


2 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det roligt att sy tillsammans

G Adrian, Sweden sa...

Visst är det roligt att sy tillsammans! När jag skrev det, insåg jag att någon redan konstaterat det, men eftersom det är kul att sy tillsammans, får det stå kvar :)