torsdag 5 november 2020

UFO eller inte?

 Jag hittade två stjärnor i skåpet häromdagen, som jag sytt juldukar av tidigare. Dessa var säkert något prov jag gjort, men dom var helt okej, så därför tänkte jag, det får bli några dukar till!





                                                        
                        Samtidigt hittade jag ett paneltyg med kaffetema, som jag också använt tidigare och sytt dukar av, så det var väl bara att fortsätta på samma bana:O))




                                   

4 kommentarer:

Gudrun sa...

Så bra att du hittade dom och gjorde fina tabletter.Även de nadra är så läckra!!

Annika sa...

Tänk vad man har i skåpen. Blev jättefin duk. Kram Annika

Kerstin sa...

Jätte fina projekt du har sytt! Och kul när man hittar gömda grejor i skåpen.
Kram Kerstin

Catarina C sa...

Gillar dina stjärnor, bra att du hittade dem, underläggen är också trevliga!
Kram Catarina