onsdag 15 september 2021

Devonpurse!

 Efter min Covid i februari mars, så har jag inte mått riktigt bra. Har varit andfådd, trött, hög puls och allmänt likgiltlig. Har nu i förra veckan och denna varit och gjort  hjärtshintografi, man får göra undersökningen vid två tillfällen. Ett arbets EKG, kontrast, samt röntgen och det andra kontrast med röntgen i vila. Så nu återstår att se om det syns några kärlförändringar eller om  allt härrör från coviden och då är jag rädd för att det bara är att gilla läget. Inget skoj i vilket fall att må skit, tur man inte jobbar, för det hade jag aldrig orkat!

Vissa dagar blir inte mycket gjort, sitter då mest med näsan över mina böcker, tur man har dom! Men andra dagar mår jag lite bättre och då kan jag ibland sy en söm eller två! 

Här har jag  fått ihop en Devonpurse, i ett tyg från Gittes stuvkällare, med skrivmaskiner på. Jag gillade det och tänkte ge bort väskan till en skrivande tjej. Får se om och när det blir!




 






4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hoppas du snart mår bättre!

Annika sa...

Snygg. Hoppas du kryar på dej. Kram Annika

Gudrun sa...

Den är så snygg!!!Krya på dig! Känner igen tillståndet utan att ha haft Covid.Vissa dagar är inte toppen.Som du skriver:tur att man inte jobbar.
Kram från mig på Öland

Catarina C sa...

Jättetrevligt tyg i din nysydda nesse! Låter inget vidare för dig, jättejobbigt när man inte orkar göra det man vill, hoppas verkligen du så småningom kommer att må bättre!
Kram Catarina