onsdag 13 juli 2022

Resväskor!

 Nej, jag ska inte flytta, även om man kan tro det när man ser bilden:O))



Det är så att jag samlar på gamla resväskor, gillar dom skarpt...och i väskorna förvarar jag mina Tildatyger.


Som man kan se, så samlar jag inte bara på väskorna utan även då på Tildatyger, särskilt de lite äldre. De tygerna finns inte att köpa längre, utan alla dom har jag kvar sedan Panduro sålde ut sina Tilda artiklar.

Så dom är jag lite rädd om:O))

Efter en loppis runda igår, så hittade jag en väska till som jag inte kunde motstå, men nu är det fullt under sybordet, så jag får nog hia mig lite:O))




Så efter rengöringen, nytt papper i botten och några malkulor  är jag nöjd med dagens köp.



2 kommentarer:

Annika sa...

Visst är vi lite tokiga. Men visst är det fint med gamla resväskor och lite Tildatyger är väl inte så dumt heller. Kram Annika

Gudrun sa...

Ordning och reda hos Immi!!Så fina väskor och Tildatyger.Varje gång jag är i tygerna tänker jag på dig,Tildatygerna ligger ganska stilla. Därför tog jag fram ett igår och sydde en liten sak.Lägger upp bild senare.Ha en fin dag. Kram Gudrun