onsdag 5 juli 2023

Hund!

 Nu har vi ingen hund och har aldrig haft någon heller. Jag kan väl erkänna att jag har lite respekt för hundar och gillar dom inte precis. Men jag kan säkert ändra mig, om jag hade haft mer kontakt med hundar än jag har haft!

Men i vilket fall som helst så kan man ju alltid, sy något behövande till dom fyrfota djuren.

Som här har jag sytt några små bajspåseförvaringar med öppning i botten, där det går att dra ut en ny ren påse. Det finns även en karbinhake, så det går att sätta fast förvaringen antingen i hundens egna koppel eller i ens egna livrem eller byxhälla.

En liten smart förvaring som snart kan ges bort till någon som gillar och som har små vänner.


                    Beskrivningen hittade jag på Pinterest om någon annan blir sugen på en dylik.



1 kommentar:

Gudrun sa...

Toppen!!!!!

kram Gudrun