tisdag 24 april 2012

Trött!

Va trött man kan bli på alla förändringar!!!
Nu har Blogger ändrat utseende när man ska skriva och för den delen allt det andra också!
HJÄLP säger jag snart!

Gmail har också ändrat utseende, där kan jag inte läsa mailen i rad som det gick tidigare!??
Bakgrunden är mycket ljusare så jag tycker det är svårare att läsa!
Mina chatadresser syns inte till vänster längre..
Ja, listan kan göras lång!
HJÄLP igen!

Förändringarnas tid är här!!

Igår var jag dock på ett trevligt ställe:
http://www.gittes.se/

Vill man se mycket tyg och ännu mera tyg så ska man åka dit...Det fanns hur mycket som helst, för att inte tala om alla tillbehören.
Det som jag saknade var dock quilttyger, det hittade jag inga!
Vi var några stycken som åkte dit ifrån jobbet för vi skulle förnya och klä om våra stolar och fönster. En massa meter med tyg blev det inhandlat så nu återstår det att fixa till att detta, tur att vi är flera om jobbet:O))
Gardiner är inte jag så glad för att sy!!!

Efter alla intryck och allt mätande igår så blev det nog lite för mycket för mig...Vaknade idag med världens migränanfall, tog tabletter och spydde upp dem igen......
Som tur är så vet man ju att dessa anfall går över men när man har dom så tror man att ens sista stund är kommen!
Så dagen idag gick min näsa förbi, får hoppas dagen imorgon blir lite bättre!



Inga kommentarer: