lördag 27 mars 2021

Trött och orkeslös!

 Fortfarande är jag trött och orkeslös, med tryck över bröstet och hjärtklappning efter coviden. Tillbringade hela måndagen på akutmottagningen för att bli uppkollad och ska även gå vidare med undersökningar. Det är inte bra att vara på sjukhuset, för alltid hittade de några andra fel också:O))

Så det är inte mycket som blir gjort i syrummet, lite småsaker och broderier på symaskinen, vilken sköter sig själv.

Böcker försöker jag ju alltid läsa och den sista i raden var denna... en riktigt tankebok i relationer och råd, läsvärd säger jag!





5 kommentarer:

Tumlaren sa...

Krya på dig! Hoppas du snart blir bättre. Vi har lite samma smak på böcker och jag har fått en del boktips av dig.

Tumlaren sa...

Krya på dig! Hoppas du snart blir bättre. Vi har lite samma smak på böcker och jag har fått en del boktips av dig.

Tumlaren sa...

Krya på dig! Hoppas du snart blir bättre. Vi har lite samma smak på böcker och jag har fått en del boktips av dig.

Catarina C sa...

Men så trist för dig, hoppas du kryar på dig snart så du orkar umgås med din symaskin. Lucy Dillon har skrivit många bra böcker, gillar dem verkligen!
Kram Catarina

Kerstin sa...

Så tråkigt att höra! Hoppas du kryar på dig anrt och orkar mer.
Kram Kerstin