söndag 23 maj 2021

Bröllopsdag!

 Häromdagen var ingen vanlig dag, för det var vår bröllopsdag! 

 45 år, (safirbröllop) hade vi, inte klokt vad tiden går och just nu går det fortare och fortare.. egentligen ska man sträcka på sig och tänka va fantastiskt att vi varit ihop i så många år. Sedan jag var femton år och jag blev uppraggad av min kärlek, som jag då inte direkt tänkte att jag skulle vara tillsammans med så länge. För sånt tänker man inte riktigt när man är i den åldern. Men åren gick och vi flyttade ihop och fick barn, vi har vuxit ihop på något sätt, vet varandras likheter och olikheter. det kunde likaväl gått på andra hållet, men vi hade tur och fortsätter väl lite till :O)))


Nu är det inte så lätt att fira i dessa dagar, så vi var själva, åt lite gott, fikade lite gott och åkte iväg en runda till gamla trakter där vi träffades. Helt perfekt i vårt tycke, för vi behöver inte mer!

Min man har alltid varit glad för att ge mig smycke och så även denna gången! Jag fick öron hängen från Sofia Wistam, som jag önskade mig, eftersom jag fick halsbandet när jag gick i pension!



                                                       


5 kommentarer:

Birthe Marie sa...

Gratulerer med bryllupsdag! 45 år er fantastisk i våre dager. Dere er heldige! Vakker ørepynt du fikk! God pinse!

Annika sa...

Grattis!
Kram Annika

Catarina C sa...

Grattis till er bröllopsdag och så fina örhängen du fick av din man!
Kram Catarina

Kerstin sa...

Grattis till er båda! Och vilka fina örhängen!
Kram Kerstin

Gudrun sa...

Grattis!!
Underbar present!!

kram Gudrun