måndag 26 juli 2021

Värmen!

 Värmen levererar fortfarande, men just nu verkar det gå mot slutet enligt väderleksprognoserna...vi får väl vänta o se, både gräs och rabatter tynar bort.

I början på detta året började jag på en följetång från Anne Brooks Textil där man skulle sy en #tags# 

# 52tagshannemade  varje vecka under hela året. På You-Tube kunde man följa med och få inspiration hur tagen skulle se ut  för just den veckan. Vilket tema, vilka stygn osv som man skulle göra och samtidigt lära sig olika utförande och tekniker. 

Nu är vi framme vid vecka 30 och nu är jag ifatt med alla. Jag gjorde ett avhopp några veckor, men nu har jag återigen tagit tag i dom, får se om jag orkar året ut!

Så här ser de sista veckorna ut och även den sista för denna veckan.

Vecka 20 -25
Lace, spets, blomkorg, frivoliteter och vävning!


Vecka 26- 29
En medalj, pärlor, spindelsöm och trådrester

Vecka 30 en brosch!

Inga kommentarer: