lördag 24 december 2022

Julafton!

 




Julafton idag, lite kallt ute, minus 7 grader, säkert hög och fin luft som man vill gå ut. Men det vet jag inte om jag vill idag. 

Dagen firar vi för oss själva, med lite god mat och mycket godsaker:O))

 Maten är faktiskt det mesta halvfabrikat, vet knappt om jag bara våga skriva det. Men det finns ju både färdigkokt julskinka bara att griljera, potatisgratäng färdig i påse, istället för janzon, kanske kan man stoppa i några ansjovisar om man gillar smaken av det. I år har jag till och med köpt färdiga köttbullar !!

Men vet ni, jag tror det blir jul ändå och jag tror att vi blir mätta och får äta rester i flera dagar ändå.

Så en God Jul önskar jag er alla som läser detta.

1 kommentar:

Gudrun sa...

Låter som en perfekt jul Immi! Man skall göra vad man själv känner,man behöver inte upprepa vad man gjort alla år innan. GOD JUL!!!Kram Gudrun