måndag 2 januari 2023

2023?

 Nyårsafton över och ett nytt år har startat, år 2023! 

Gott Nytt och god fortsättning till er alla!

En bild på vår nyårsefterrätt, mycket uppskattat och gott.


Helt ofattbart vad tog 2022 vägen? 

Jag vet inte, dagarna, veckorna och åren går bara fortare ju äldre man blir och särskilt sedan jag slutade jobba, tycker jag!

Kanske kunde man ge ett löfte detta kommande år, att kanske ta tillvara på dagarna lite bättre och unna sig att göra lite roligare saker. Som allt ser ut nu i världen så vet man ju inte hur länge den bara finns kvar.

Nej, USCH så jag säger, skärp mig nu!

Idag regnar det här, i varje fall så det känns inte som något uteväder..Kanske fortsätter jag på mina presentblock, har nu fått ihop femton stycken i olika färger, men det ska allt till flera.

Innan jul sydde och gjorde jag flera nyckelband, några med vårdrelaterat tyg och några med skoltyg och några andra..Kanske någon som behöver nu till skolan början och vården fortsätter.






1 kommentar:

Gudrun sa...

God fortsättning Immi!
Håller helt med dig,vi får njuta av dagen och låta oss inspireras att skapa och ha trevligt.Annat kan vi inte påverka,bara hoppas på ett "ljusare" år.
Ha ett riktigt härligt nytt syår!Du gör så fina saker!!Kram Gudrun