torsdag 25 oktober 2012

Raket:O))

Denna veckan har gått med raketfart, redan fredag imorgon igen...

Jag har fixat några "luckekanter" till en rund sak som är en hemlig utmaning, dessa blir till att sy ner för hand och sedan kan de läggas undan till våren.
Förhoppningsvis kan projektet då visas upp i Fegen:O))

Har även börjat om på stjärnor, som ska vara färdiga de med till våren och Fegen, ännu ett hemligt projekt:O))

Broderat en dopkudde och en dophandduk som ska lämnas till en arbetskamrat, men inget som jag kan visa upp...

Har varit och köpt garn för att försöka sticka något litet, jag som skulle undvika allt vad stickor heter, är egentligen inte så glad för att sticka och är inte duktig på det heller, men man påverkas väldigt mycket av alla andra som gör så fina saker.
Själv tänkte jag försöka göra ett par handledsvärmare, med tekniken Magic Loop??
Vet inte om jag lyckas, annars blir det väl vanliga stickor...

Jag vill försöka få undan lite grann utav alla måsten för jag har andra planer framöver....()





3 kommentarer:

Maja sa...

Hoppsan!
Det lät hemligt och roligt!
Att ha planer är att vara på väg och det är bra!
Lycka till!
kram

Wivi sa...

Tack för kuvertet som kom idag. Nu får de små grå jobba lite :-)
Jag stickar också - ett par sockor till barnbarnet 5 år.
Kram

Bibbi sa...

Det var värst vad du är hemlig idag... inget får vi se. Inte ens ett nystan :D Men det är roligt att se att du är igång Immi! Jag bara tittar på högarna just nu.
Ha en skön helg!
Kram