måndag 29 december 2014

KASSA!

En gnistrande kall vinterdag dag har det varit idag..
Snart är året till ända och fort har det gått, livet snurrar på fortare för varje år.
Ibland får man stanna upp och tänka efter, att det faktiskt är livet som försvinner för varje dag.
Lite kusligt!

Jag har fortfarande inte hittat tillbaka till sygnistan, men det kommer nog när syrummet har blivet färdigt, lite lite till så är jag i mål.
Dock fick jag för mig att sy några kassaremsor till, har ett gäng sedan innan och nu tror jag högen är klar.
Men då återstår hur jag ska pussla vidare...?
Får nog skära ner bitarna i lite mindre bitar och puzzla på:O))



Så mina vänner lite tips får ni gärna dela med er av....

Mitt tips till er är att ta fram en massa småbitar, köp en kassarulle och sy på för fullt...

Länkar också till Eva som som vanligt har Visa och berätta idag, för den delen, årets sista.

2 kommentarer:

evaj sa...

Det är en rolig och INSPIRERANDE sömnad du håller på med Immi!!Tack för du länkar till Visa och Berätta måndag /Gott Nytt sy ÅR önskar Bambi

Annika sa...

Det här kan ju bli hur snyggt som helst. Kram Annika och god fortsättning på det nya året.