söndag 19 juli 2015

Dä va Dä,dä!!

Swisssh!!!

Fyra veckors semester är slut, helt borta, försvunna, hur kan det bara gå sååå fort?
Tänk va förväntansfull jag var när jag startade min ledighet i slutet av veckan innan midsommar!
Och vad mycket jag trodde att jag skulle hinna!
Fast första veckan gick åt till att varva ner efter inflytten på den nya arbetsplatsen.....
Sen var det tre kvar!
De båda nästföljande gick lika snabbt och den sista veckan nu har jag laddat upp:O))

Kanske inte riktigt så illa, men stora förhoppnningar har vi nog alla inför ledighet och semester, men sen säger det bara Swisssh, ungefär som det nya sättet att föra över pengar, så är den borta med vinden...

Fast en skön ledighet har det dock varit och laddat batterierna har jag väl gjort ändå!
Trots att vädret kanske inte varit det bästa så har det  varit en del syväder i alla fall!

En kvilttopp har jag gjort färdig, men den ska ges bort, efter mackning och kviltning, så lite till innan det visas upp...
Lite annat har det också blivet som ligger lite längre ner i bloggen!

En sista cykeltur runt Växjösjön i lördagskväll med lite filosoferande invid strandpromenaden, ömsom sol och ömsom regn i luften..


 Sjukhuset i bakgrunden..
Växjösjön i blicken!




Inga kommentarer: