måndag 16 november 2015

Yvette väska.

Nu har det blivet ett riktigt höstrusk, det regnar på tvären och fint fint regn är det som kommer ner.
Det känns som en ansiktsbehehandling mot kinderna när man är ute..

Inne är lite? varmare och särkilt om man får vara i sitt syrum efter helgens arbete..

En väska har jag sytt färdig, lite tricks och fix i mönstret, men det blev en väska ändå.
En Yvette väska med mönster ifrån Quiltbiten och yttertyg ifrån Ohlssons tyger.

Såg när väskan var färdig att det var tryck på tyget med Effeltornet och en text om Weekend i Paris..
Känns som om då får jag hedra detta vansinnesdåd i Paris på mitt vis med en ny väska!





Måndag idag och därför länkar jag till Eva som återigen har Visa och Berätta..
Gå in där och kika på alla andra som också vill visa upp  och inspirera alla er andra.

8 kommentarer:

Gunilla K sa...

Så snygg din väska blev. Jag har också sytt en sådan, men gillade inte bågarna i den.
Ja tänk så fruktansvärt, det som hände i Paris....

kram Gunilla

LoNiPe sa...

Åh jösses vad snygg och vilket fint tyg. Vill också ha!!!!

Tumlaren sa...

Jättefin väska du sytt! Jag som inte äger någon handväska för jag inte är någon handväsktyp går i tankarna att sy mig en väska så småningom.

evaj sa...

Tack Immi för din länkning och inspiration du ger oss idag på Visa och Berätta måndag!!Bambikram

Catarina C sa...

Den har du fått jättebra och snyggt tyg dessutom!
Kram Catarina

Gunilla sa...

Snygg väska!

Kerstin sa...

Bara så tjusig din nya väska. Kram

Katarina sa...

Jättefin! Och praktiskt är det också med den rejäla öppningen. kram Katarina