fredag 18 november 2016

Återbruk!


Jag gillar när man kan ha olika saker till olika saker:O))
När man kan få den till olika användningsområden...
När man kan ta en grej, som inte riktigt passar in på det stället som man haft den på ett tag, eller man vill förnya sig på den platsen.
Då är det skoj att använde grejen till något nytt_O))

Som dessa kryddburkställ, som jag visat innan..
Jag köper dem i furu på secondhand för knappt inga pengar, målar om dom vita och ber nära och kära att samla kryddburkar till mig..
Vilket de verkligen har gjort, så nu har jag så jag klarar mig för tid och evigt, vilket jag tycker är snällt.


Jag har också använt en blomljusförvarings...!? till att samla band och spets i........

Och så har jag haft en snörhållare ståendes i köksfönstret som nu istället fick bli en hållare till Tildaband...

Min saxförvaring har jag visat tidigare, men här kommer den igen..


Inga kommentarer: