torsdag 18 januari 2018

Böcker!

Jag har alltid gillat böcker, faktiskt redan som väldigt liten tjej.
.På biblioteket tillbringade jag många timmar, rotades bland böcker och framför allt böcker ifrån vuxenavdelningen.

Plöjde lätt igenom alla Sigge Stark böckerna, de franska  Angelickböckerna (undra om det stavades så?) och sköterskeserier var jag svag för.

Fortfarande gillar jag att gå till biblioteket och låna böcker och framför allt läsa hålla i boken. Jag gillar inte att lyssna på en bok, utan jag ska hålla i den:O))

Just nu för tillfället är jag inne i ett bokträsk och tänkte därför ge tips på mina sista läsa böcker.

Tre helt underbara, trevliga, lättläsa böcker utav Carin Hjulström, som skriver om journalisten Frida Fors, om hur hon tar sig fram i etern, bland tidningar, radio och framför allt kärlek, jakten på kärleken..

Tre andra helt fantastiska böcker som inte går att släppa, utan de förföljer en hela tiden...


Birgitta Bergin tre böcker om Anna Holm och hennes jakt på arbete, pengar och oemotståndlig kärlek...

Så läs och njut:O))

1 kommentar:

Catarina C sa...

Tack för tips om böcker, har inte läst dessa författare. Jag gillar att läsa böcker på plattan, fungerar jättebra, fast just nu läser jag Elena Ferrantes första bok som KS köpte förra året på vanligt sätt!
Kram Catarina