lördag 2 maj 2020

Nostalgi!

När man nu inte ska vara ute bland folk så mycket, så får man hitta på annat att göra.
Då kan det säkert behövas att röja i lådor och skåp, åtminstone hos mig!

Jag har ju alltid gillat böcker och här hittade jag några väldigt gamla när vi rensade bland grejor....





Bilderna föll ut och det gick att dra och flytta på figurerna, vet inte riktigt vad dessa böcker kallades för?

En annan rolig sak som jag hittade! Kanske hade du också en sån om du växte upp på 60-talet! och för den delen fanns de visst in på 80 talet.




2 kommentarer:

Gudrun sa...

Oh,så kul att se.Visst hade jag en sån "kamera!.Vad var det för sorts bilder? Boken är ju så vacker. Duktig du är på att spara.
Kram Gudrun

Annika sa...

Undrar var den "kameran" tog vägen. Gamla bilderböcker med utfällbara bilder - ren nostalgi. Kram Annika