tisdag 2 mars 2021

Vår?

 Idag känns det som om man går mot våren, varmt och sol från en klarblå himmel! Underbart, man känner hur livsandarna vaknar och får liv igen. Efter dessa veckor med sjukdom så kan allt bara bli bättre, jag tackar livet!

I livet ingår att sy, åtminstone för mig, så när jag började känns mig lite bättre, så började jag kika i mitt tygskåp och hittade där en bit babytyg i rutmönster. Delade biten och den räckte till två mittstycken och så lade jag till remsor och helt plötsligt så hade jag lyckats få ihop två små bäbykviltar.









4 kommentarer:

Annika sa...

Jättesöta kviltar. Roligt att höra att du är på gång.

Catarina C sa...

Jättesöta små baby-kviltar du har gjort och härligt att läsa att det går framåt med ork!
Kram Catarina

Kerstin sa...

Så skönt att du mår bättre nu. Och så supergulliga babykviltar du sytt!
Kram kerstin

Gudrun sa...

Ljuvliga små kviltar!Håller tummarna att du för varje dag mår allt bättre!
Styrkekram till dig--extra stor--från mig!!