lördag 9 oktober 2021

Böcker!

 Jag läser som ni vet en himla massa böcker och nu är det ett tag sedan jag resumerade någon bok.

De sista som jag läst: 



                  Betty som reser till Stockholm för att arbeta som hembiträde hos doktorsfamiljen. 

En stävan och en kamp för kvinnor rättigheter innan krigsutbrottet. En välskriven och givande bok!



Den tredje boken i serien om Familjen Winther,  Böcker om starka kvinnor, fast nu på 1800 talet. Bra böcker om man gillar historia som jag gör!

Ska jag ta en till?



Även denna är den tredje och sista boken i serien om Hotell Flanagens. Tre starka livsöden, tre starka kvinnor som driver hotellet vidare i med och motgång. Så bra, men som alla andra böcker, så läs de två andra först och även så i serien om Familjen Winther, där finns det flera böcker på gång. 


Inga kommentarer: