söndag 7 juli 2019

Tråd, tyg och infall!

Ibland hittar man och ibland ser man något på nätet, som kan starta igång några hjärnceller..

Jag hittade en himla massa gamla trådrullar med några meter kvar på varje, i en låda som jag nästan glömt.

Och en länk till en duk utav remsor och scraaps....

Då började jag sy ihop en massa tygbitar på en remsa med vliselin och då gör det ingenting om inte färgvalet på tråden passar riktigt in....


Plockade tygremsor från den svarta och blå lådan......



Fyra remsor har jag sytt klart och det syntes inte mycket bortfall ur lådorna...men några trådrullar tömde jag och även en hel del spolar med lite tråd rester kvar på



Men det finns många rullar kvar, så fortsättning följer ...........................................................



3 kommentarer:

Gudrun sa...

Här sitter vi och har så kul med våra små tygbitar och tråd:-)).Skall bli kul att se färdiga resultatet.
Kram Gudrun

Tumlaren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tumlaren sa...

Jag är jättenyfiken på det färdiga resultatet o länken. Bra att använda upp trådar o scraps!