söndag 7 februari 2021

Necessär

 När man sytt en ny väska ingår det alltid några nya tillbehör som en ny matchande necessär.

Så blev det självklart till min nya väska, På denna testade jag att göra ett kvilt maskinbroderi mönster, blev väl så där. Jag fick fylla på med enkla rader för att fylla ut delarna, men rätt okej ändå!



                      Av en händelse så låg det en annan tygbit på mitt klippbord som gärna ville bli något av!

Så då blev det dessa två, som kanske kan passa till att ge bort eller säljas någon gång! Förhoppningsvis ska det väl bli någon julmarknad någon gång till!





6 kommentarer:

Gudrun sa...

Så ljuvliga alla!
Du är så kreativ!
Själv ligger jag i sängen och mår inte toppen!Tur det finns böcker då.
Kram Gudrun

-som vet att jag förtog mig på snöskottning-

Annika sa...

Så härliga. Kram Annika

Catarina C sa...

De är verkligen söta dina små nessar och vilken fin kviltning du har gjort på den ena!
Kram Catarina

Barwitzki sa...

Det er flott at du sydd en liten bag til den flotte vesken din ... super fin med QUILT mønsteret. Stoffet er vakkert.
Jeg liker det veldig godt.
God uke til deg.
Viola

Viveka sa...

Som vanligt när du syr, det blir fantastiskt fint.

Kerstin sa...

Vilka ljuvliga nessar du sytt!!
Kram Kerstin