torsdag 23 december 2021

Jul!

 I år blir det en vit jul även här nere i söder.. snön har lagt sig på tak och mark, det är så vitt och fint, barnen är ju glada i alla fall..men för min del kan det kvitta med snö:O))



Vi har redan firat med de närmaste nära och kära, så imorgon blir det bara jag och "gubben"

Det blir en lugn julafton med lite god mat och tv tittande, det blir vad man gör det till, så skönt så!

Så en God Jul önskar jag er alla som kikar in här och läser så troget varje uppdatering! 

Kram till er!


3 kommentarer:

Annika sa...

God Jul. Kram Annika

Gudrun sa...

GOD JUL!!!!
Kram Gudrun

Catarina C sa...

Önskar dig också en God Jul! Hos oss är det också bara jag och sambon som firar jul i lugn och ro och så har vi gjort sen vi flyttade ner till Helsingborg, helt ok tycker jag!
Kram Catarina