tisdag 28 december 2021

52 Tags

 Nu är hela årets tags från Anne Brooke Textil klara.

 Inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att jag skulle stå ut och göra alla 52 veckorna. 

Men en vecka i taget och sen blev jag lite mer tagen, det var roligt att testa nya tekniker och stygn.

Den sista nu skulle vara en julgran i makrame, men jag hade så bråttom, så innan instruktionerna kom upp på You tube så startade jag. När sen Anne visade hur hon knöt trådarna till granen var jag tvungen att testa även det. Så denna gången blev det två tags för vecka 52:O))



Jag har haft lite tankar om hur jag skulle förvara min tags. Hade dom tidigare i en box, men där kom dom inte till sin rätt. Så nu blev det till att knyta fast dom på pinnen till en klädhängare. Där kan jag titta på dom mer lätt.





2 kommentarer:

Lappedamen sa...

Oi, for et artig påfunn og så morsomt å ta frem og titte på. Knallfine tags du har laget

Gudrun sa...

Läckert!!!
Kram Gudrun