onsdag 3 januari 2024

2024


 Återigen ett nytt år som träder in, 2024! 

Hoppas detta året blir bättre än det förra, både ute i välden och inom vår familj. Nu vill vi inte ha flera oförutseende dödfall utan bara glädjande tillställningar.

Året som gick har jag nog inte sytt lika mycket som de andra åren, då lusten inte riktigt varit på topp, men läst en del böcker istället. Nämligen 124 stycken, ca 11 stycken i månaden. 

Det har både varit bra, mindre bra och riktigt, riktigt bra böcker. Böcker som stannat kvar i ens medvetande lång tid efteråt. 












Här är några stycken av alla dom som jag läst, just de norska serierna gillar jag, trots att det är många böcker i serien så är dom lättlästa och spännande.
 Sen gillar jag att läsa feelgood böcker, lite allvar och lite kärlek är alltid trevligt.
En del seriösa böcker har det också blivet, så nu tar jag tag i läsandet detta året.


Inga kommentarer: