tisdag 15 maj 2012

Tomas!

Det blev jeans:O))

Som en del av er förstod när ni läste mitt förra inlägg så skulle jag till Göteborg och gå på Rondo och titta och framför allt lyssna på TOMAS LEDIN!!

Han är min stora idol sedan tonåren, så det var bara ett måste att ta sig dit...Detta var hans sista krogshow på Rondo för denna gången, i höst drar han till Cirkus i Stockholm...
 http://www.tomasledin.com/category/showtime/

En helt magisk kväll där han verkligen bjöd på sig själv, sprang ut på ett av borden och fortsatte sjunga där!
Kvällen ville jag aldrig skulle ta slut och publiken ville bara ha mer och mer, men till slut fick han ge sig!

Han blir bara snyggare och snyggare:O))


Här står han ute på bordet!

Som sagt en helt underbar kväll, så har ni möjlighet och tycker om hans musik så gå på Cirkus till hösten!

Tidigare på dagen när vi kommit upp till Göteborg så gjorde vi stan osäker, fast det var det dock andra innan oss som gjorde.
 Det sprangs nämligen Göteborgsvarvet, hela stan kokade av folk som skulle titta på dom som sprang...

En himla massa människor som var anmälda till detta lopp, hur i hela friden dom bara kan komma på tanken att göra en sån grej:O))
Men detta blir ju säkert samma tvångbeteende som när det gäller syning, samla på tyger och tillbehör:O))
Fast vi kanske inte riktigt springer och jagar efter tyget utan när det är rea då!!!



Här kan man se när de rundar Götaplatsen och har fått lite tvättsvampar att svalka sig med....Fast jag behövde inte svalka mig för det var då ingen värme att stå och titta!

En bland de första kvinnorna som kom springades, undra minsann om det inte var den första??

Söndagen tillbringades på Liseberg i ett avsevärt varmare väder, där var det Trädgårdens dag med en massa utställare och en hel massa växter som såldes..Trevligt!





Men hur kan man utsätta sig för detta frivilligt och samtidigt betala för det!!! Helt ofattbart!!!



Hemresan avslutades med en shoppingtur på GEKÅS i Ullared, alltid lika trevligt och alltid hittar man en massa som man oftast inte behöver:O))

3 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Har också varit på Rondo och sett ´Tomas och det var det bästa jag absolut någongång har sett!!

Bibbi sa...

Åhhh... vad jag blir avundsjuk!! Men samtidigt glad över att du fick komma dit och uppleva det!!
Kram

Monica sa...

gilla!!! Hoppas att ni fick ett bra boende till slut! kram Monica