måndag 13 augusti 2012

Utflykt!

Nu är jag återigen hemkommen ifrån min lilla utflykt.... Det är alltid trevligt att komma iväg och njuta både tillsammans, men även av ensamheten..

Efter lite olika aktiviteter så som, att hela växelsystemet pajade på min cykel, så den fick lämnas in på reparation, att jag tog fel buss och fick åka runt halv stan utan att egentligen behöva det! Men det gör ju ingenting, destu mer fick jag se för samma pris:O)))

Så det blev till att bruka apostlahästarna istället, och då hamnade jag i allt detta...nästan mitt i stan...nyfiken som man är...


Ett stort fält fullt med icke utslagna solrosor..inne i fältet finns gångar och små rum eller platser där man kan stanna till och känna efter!!
.Men när solrosorna  är utslagna ska jag ta flera kort och visa!!

Igår såg det även ut så här kring mig.....


En hel massa småbitar som jag tänkte få ihop till något????



Men nja, jag vet inte???


Detta är nog inte något för mig, alldeles för små bitar, alldeles för många sömmar som korsar varandra, och alldeles för snett och vint!

Får nog återkomma angående dessa bitar en annan dag!


1 kommentar:

Bibbi sa...

ge dig inte dessa bitar kan bli nåt fint! Jag passade på att sy ihop en massa smått när jag sydde täcket och har nu en härlig hög!
Solrosfältet vill jag gärna se i full blom... vilken upplevelse att gå ibland dem då!
Kram