torsdag 2 augusti 2012

Karl-Oskar dagarna!

Nu är jag åter igen hemkommen ifrån mitt lilla krypin, arbetet fodrar att man befinner sig på plats enligt schema imorgon...

Synd det:((  för i Växjö råder det fest och glamm i dagarna två!

 Karloskardagarna med en hel hoper av aktiviteter i hela stan från morgon till kväll!
http://www.karloskardagarna.se/
Jag hade gärna varit där men så är det ibland, jobbet måste gå före....

Trots det så hann jag kika in på Panduro innan jag åkte hem idag, och då sålde de alla reaquilttygerna för två tjugor.....
Och då kunde jag ju inte låta bli att köpa några meter till, man är ju dum om man inte passar på, trots att det egentligen inte finns något behov:O))

Tre bastyger Fusions, ett svart Tilda tyg och en brunt underbart Vintage bastyg...
Hade så klart kunnat köpte ännu mera men ibland måste man hejda sig:O))

Imorgon måste jag starta upp min symaskin, för säkert har han saknat mig dessa dagarna..
Jag håller just nu på med en duk men applikationsblommor på, från sista Quiltemagasinet,
Tänk va det mönstret har varit populärt bland alla oss bloggare:O))

1 kommentar:

Bibbi sa...

Vårt nya Panduro hade minsann inte nån sån rea... fy vad orättvist!! Men jag är glad över att du fick fynda en hel del!! Jag ska åka med Quiltgruppen till Gnarp i Hälsingland och fynda i en butik där nästa vecka. De ska ha bra priser där! Duken din blir det spännande att se!
Ha det gott på jobbet.
Kram