söndag 29 juli 2012

Rea!

Oj oj oj, vad tiden har gått, det är visst över en vecka sedan jag var här inne och skrev något!

Men jag har ju börjat jobbat igen efter semestern och då måste man ställa om kroppen från vila till arbete igen:O))
Har faktiskt varit igång i gott och väl två veckor så det börjar bli som vanligt!

Symaskinen har även den haft lite ledigt nu i några dagar när vi varit iväg på en ny lite tripp till staden Växjö, en stad som vi tycker är så mysig och trevlig. Helt lagom liten småstad med många ställen som ska utforskas i framtiden.....?
Där på Panduro var det tokrea, 70% på vissa saker, tänk va roligt det är att handla då och särkilt då tyger och tillbehör....
Fast jag får så väldigt svårt för att välja när det är så billigt, så i slutändan blev det bara fem meter tyg:O))


Två Tilda tyger, några spetsar, en hel massa tags och halvfärdiga kort..

Tre andra tyger som jag tänkte va bra att ha..

Och så en girlang med Tilda kaniner, fast den köpte jag på en loppis inne i stan..



Kan det kanske ha berott på påverkan utav den här lilla krabaten som var på gräset utanför, nästan helt tam:O))



2 kommentarer:

Bibbi sa...

REA är verkligen roligt... det kan förgylla den mest tråkiga dag! Vilka fina fynd du gjorde! Vi har ju fått ett Panduro i Valbo och jag har inte ens varit dit än kanske det är dags för ett besök som tröst!
Kram

Maja sa...

Ojojoj!
vilka FYND!!!
Ska försöka att inte vara avundsjuk;-0)