onsdag 4 juli 2012

Sax??

Härligt väder har vi faktiskt haft idag, jag har suttit ute och läst i min nyinköpta solstol! Trodde väl aldrig att jag skulle kunna använda den, men jodå, idag gick det bra....Var kanske till ock med lite för varmt vissa tider mitt på dagen...
Läser en bra bok, en sån bra bok, så man nästan måste läsa när man lagar mat, när man äter maten och när man bara är. Har man en sån bok då är det inte lätt att hinna med något annat:O))
Men det gör väl inte så mycket, jag har ju semester:O))

Har nu läst lite runt i alla era bloggar och läste just i Karinottilias blogg om en fantastisk bra sax från KAI..? Och kom då på att just en sax ifrån KAI vann ju jag...Från Skövde symaskiner...
 Här ligger den på bilden som jag lånat?





När jag sydde denna "necässen..."

Men var finns du nu??
Jo, efter en stund funderande så kom jag på att den har jag på jobbet!
För att jag klippte ut tyg och klädde om stolar där på avdelningen..
Så det blir nog till att gå ner dit och leta upp saxen trots att jag har semester:O???



3 kommentarer:

Dottra din sa...

Läser du Johan Theorin??

annika sa...

Låter som en spännande bok. Fin necessär. Tur att du kom på var saxen fanns.

annika

Bibbi sa...

En bra bok får mig att göra precis så tills jag når pärmen där bak!
Saxar ska man vara rädd om du Immi... inte lämna på jobbet! Tänk om nån klippt upp en kaviartub eller nåt med den :D
En fin nesse sydde du ju!
Kram