måndag 30 september 2013

Utfärd!

Veckan har som vanligt gått fort trots att jag åkte på en höstförkylning....
Jag hostar så jag tror jag ska hosta sönder mig, känns som om jag snart får ett "hostbråck" på magen:O))
Som om det inte var gott nog, så började även ena ögat att rinna igår, så nu ser jag ännu sämre ut...
Det blir till att badda och tvätta ögat----

Trots allt detta elände så var jag, min bror och hans både döttrar på en utfärd till Göteborg i helgen.
Vi överraskade min gamla moster som inom snart ska fylla nittio med en besök....
Och vad glad hon blev, hon är helt klar men hör och ser väldigt dåligt, och blir snart trött, så efter några timmar bar det vidare till Ullared och Gekås....

Det kan jag säga!! att det var inte bara vi var där, kö in och för att inte tala om kön ut..
Tur att vi hade övernattning på ett trevligt B&B lite utanför samhället...

Nog om detta!

Det är ju så att Bambi, Eva började med Visa och Berätta i förra veckan..
http://bambisyr-evaj.blogspot.se/

Men jag har nog inte så mycket nytt att visa denna veckan, har mest sytt lite kläder som jag kanske kan visa i nästa vecka istället:O))

Letade lite bland gamla bilder ifrån 2011 och hittade denna "nesse" som jag då sydde utav stuvbitar ifrån SoS, passar lite bra eftersom jag idag har rensat ur den och kastat en massa gammalt smink och såg då att jag nog behöver kasta väskan också....



Dekorations sömmar ifrån min Designer Diamond som kviltning..

2 kommentarer:

evaj sa...

Titta Immi så bra visst duger denna necessär alldeles utmärkt!!!Nu kan våra läsare njuta och inspireras!!Tack för du länkade och Bambikramar

Bibbi sa...

Men... jag hoppas att du slipper hosta sönder dig... det räcker ju så bra med att drabbas av hostan! Fy! Jag tycker verkligen synd om dig! Krya på dig snabbt nu!
Din nesse är jättefin och man kan ha hur många som helst!!
Kram