söndag 29 juni 2014

Söndag!

Är det idag och vädret visar sig inte från sin bästa sida... Kallt och ruggigt är det både ute och inne....
Dagarna går och det är min semester så går så fort, så fort....
Men samtidigt som inte vädret är så bra så får man ju en del gjort inne istället.
Jag håller på att "inventera" lite i lådor och skåp, försöker kasta och göra av med en del syrelaterade tillbehör och för den delen andra braattha saker i huset..
Källaren och pannrummet börjar bli fullt utav loppisgrejor som ska få ett annat hem snart...Hoppas jag...

Kom även på att jag inte redovisat denna månadens Tula Pink block,,,eftersom jag sytt alla hundra så fick jag leta fram dom i pärmen och foto dom, tror det är de rätta!
Nu är det inte många kvar utan enbart montering, men det blir en annan femma, kanske det blir en tia?!:O))




Inga kommentarer: