onsdag 11 juni 2014

Utflykt!

Jag har varit på en liten utflykt till vårt lilla krypin. Tankarna och kroppen går ner på lågvarv och man vet att det inte går att göra så mycket där, utan mest "egnasaker".

Det blev en del cykling och det blev en del shopping utan att handla!
Studenterna firade så det var skoj och glam i hela staden.

Igår fick jag  roligt, trevligt, besök, mina underbara gamla arbetskamrater ifrån RePa gruppen..
Vi pratade, sladdrade och skrattade gott om allt och ingenting..
Tack för en jättetrevlig dag tjejer!

Jag hann dock plocka fram min extra symaskin och sy ett par kassakvittoremsor, de börjar arta sig nu, tror snart det räcker till något projekt.
Det blev även några sömmar på min halvfärdiga kavaj, som förhoppningsvis ska bli färdig någon gång.



1 kommentar:

Bibbi sa...

Du har det allt bra du med ditt krypin!! Det är bara att passa på att njuta dessa dagar... och sy lite förstås!
Kram