torsdag 11 september 2014

Muggmattor?

Som ni kanske kom ihåg så startade jag ett muggmatterally april 2012 och  det gick runt till flera kviltare som sydde så många fina muggmattor.............

http://syimmi.blogspot.se/2013/08/cirkeln.html

Här kan man se hur det har gått runt och runt och nu har jag funderat ett tag på var det är?
Finns det kvar eller det har stoppat någonstans?
Är det någon som sett det eller har någon koll på vad det kan ha tagit vägen?
Den sista som vann på min blogg var Eva`s krypin och där har den flygit vidare....
Men vart?
Hade varit skoj om den fortfarande fanns kvar!'


1 kommentar:

Anonym sa...

Sist jag såg det, tror jag att någon som hette Ankie vann rallyt. Tror det är hon som har bloggen På Qvillovägar och stickspår, men där har inget hänt sen december 2013! Är som sagt var inte 100% säker på detta. Kanske någon annan vet mer!
Kram Gun A