måndag 8 september 2014

Netto!

Mitt lilla tips för måndagen är Netto!

Denna veckan på Netto finns det många trevlig hobby och braatthasaker...bla skärmatta, skärkniv, tyger, knappar osv osv osv.....

Jag kunde förståss inte låta bli att köpa två förpackningar med kvilttyger, faktiskt riktigt okej i kvaliten, lite styva, men om man tvättar upp dom lite lätt för hand så brukar det försvinna..
Även en liten skärkniv fick följa med, dock ingen skärmatta, för den var lite för liten för mig, men kanske ni andra är i behov utav den storleken som fanns...Kika gärna i bladet eller på datorn..


Mitt lilla tips och länkar också till Eva med sin Visa och berätta..

http://bambisyr-evaj.blogspot.se/

2 kommentarer:

evaj sa...

Oj detta har jag helt missat!!!Tack Immi för du berättar och INSPIRERAR oss att besöka Netto..men också Tack för du länkar idag till Visa och Berätta!!Bambikram

Annette sa...

Tack för tipset om Netto.
Må så gott