onsdag 20 september 2017

Kviltar o väskor?

Tur det är en bit kvar till taket.....


Kviltarna börjar växa mig över huvudet, vad ska man göra med dom som inte finner någon ny ägare...

Sälja, skänka till välgörande ändamål, Erikshjälpen eller dylikat??
Tycker om man ska sy och skänka till vissa ändamål, så måste det vara på än det ena, än det andra viset och då tycker jag enbart det blir jobbigt att sy.....

För att inte tala om alla sydda handväskor i alla storlekar och former, en del inte ens använda!!
Finns ju ingen som vill ha dom!
Vojne, vojne:O)))




4 kommentarer:

Gudrun sa...

Konstigt,jag känner igen detta exakt!
Kram Gudrun

Kerstin sa...

Så är det här också. :) Jag samlar mina på hög och den dag jag inte finns, så får familjen göra vad de vill med dom. :)
Kram Kerstin

Lappeklipp sa...

Jaa du samma dilemma här också, mera väskor och quiltar än vad läkaren ordinerar :o)

Anonym sa...

Javisst är det märkligt! Min syster brukar få en del av det jag syr, fast jag tror t o m hon börjar få nog nu :)