måndag 19 februari 2018

Tur i turen!

Ny vecka, ny måndag och snart är februari månad slut! Nästa månad går vi mot varmare tider, våren måste snart vara i antågande, inte utan att man längtar.
För här finns fortfarande snö kvar på gräsmattan........

I förra veckan testade jag ett nytt mönster, en handledskorthållare.en liten väska där man kan ha sin mobil, några betalkort, eller något annat smått o gott...Skoj att sy och relativt lätta att få ihop..


Först får man sy en på prov, sen måste man sy en till för det är så skoj:O))

Något annat som är skoj, det är att det var utförsäljning av tidskrifter på biblioteket idag...Men trots att man var tidig och stod först i kön, så är det alltid någon som kan smita före när dörrarna öppnas..Är det inte konstigt?
Men jag fick ändå tag på bunten med tidningar som jag siktat in mig på, nämligen Burda mönstertidningar, visserligen från 2016, men man vill ändå äga dom. Har man inte dom så är de ändå nya.

30 kronor för ett helt år det kan man inte pruta på.....och  jag hade samma tur i fjol, då fick jag också tag på dom..

Måndag och en länk till Eva som har Visa och Berätta öppen...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Such lovely bags ,well done on your beautiful finishes xx

G Adrian, Sweden sa...

Grattis!!! Inte var dag man har sådan tur!!!!

evaj sa...

Tack fina du för din inspiration på Visa och Berätta måndag!!Bambi

Annika sa...

Härliga små väskor. Kram Annika