tisdag 15 maj 2018

Kalas o Tilda..

I helgen har det firats för käre maken som fyllt jämnt, vädret var perfekt för altanfest....soligt o grannt.

Sedan bar det iväg på en liten tripp, bl.a. till det stora gula varuhuset, tillsammans med en massa andra som kommit på samma sak som vi, trots att det var söndag!
För min del hägrade Panduro outlet och deras alla prisnersatta varor. Tyvärr fanns det inte så mycket som föll mig i smaken, så det blev inget inhandlat där.

Däremot när färden gick neråt till Växjö och vårt lilla krypin där, så cyklade jag in till Panduro i stan,  för jag hade läst på nätet att de skulle sälja billiga Tilda tyger där.
Och mycket riktigt, Panduro ska sluta med att sälja och föra Tilda sortimentet, så det var utförsäljning på deras tyger.

Ja, ja, jag vet att väskorna börjar bli fulla, får nog inhandla in till gammal resväska, för två cykelrundor blev det idag dit in..
Kolla in vilka snygga tyger!!!



Så mitt tips till er alla Tilda fantaster, glöm inte att fynda...
Jag länkar till Eva trots att det är tisdag och inte  måndag, för hon har sin sida öppen även idag!



2 kommentarer:

Birthe Marie sa...

En flott og god handel du har gjort! Veldig kjekt å finne Tilda stoffene på salg/ rea.

G Adrian, Sweden sa...

Snygga tyger! Måste nog också göra ett besök på Panduro :)