måndag 28 maj 2018

VARMT!

Idag har det varit en himla varm dag. Jag har mest tillbringat den med att gå från det ena stället till den andra. Försökt vila ikapp mig efter helgens arbete, som just nu är väldigt tufft.

Tillslut hittade jag en liten sak på Pinterest, som jag test gjorde... En skål, eller vad man vill kalla det.
En rest Tilda tyg, som passade ihop med mina andra förvaringar som jag gjort i den färgen och det tyget..


En hexagon som vändsyddes och så syddes hörnen ihop för hand.

http://aspoonfulofsugardesigns.com/2015/05/hexagon-fabric-tray/

Det är ju även måndag så Eva har sin vanliga Visa o Berätta öppen.


7 kommentarer:

Birthe Marie sa...

Kjempestilig med skål av hexagon. Den måtte jeg se nærmere på nå har jeg lagret den på Pinterest. Tildastoff et passet perfekt! :-) Nyt de fine sommerdagene vi har i Norden nå! :-)

Immi sa...

Testar!

G Adrian, Sweden sa...

Små skålar får man aldrig nog av!! Tack för länken!!!

evaj sa...

Tusen tack för din inspiration denna veckan på Visa och Berätta måndag!!Bambi

EirinH sa...

Morsom bruk av hexagon! Takker for link, jeg tror jeg skal sy denne til en brødkurv.
Ønsker deg en fortatt flott sommeruke :)

Catarina C sa...

Vilken söt skål du har sytt till dina klämmor! Kram

LoNiPe sa...

Vilket lagom litet projekt i värmen. Och söt blev den. Den kan man ju göra i vilken storlek som helst och ha till brödkorg. Hm, får kanske testa detta. Må så gott och tack för tipset.