torsdag 18 oktober 2018

Klämmig!

Nu är mina semester lediga dagar över för denna gången, helgens arbete väntar...
Fast jag har haft en underbar ledighet med härligt höstväder, cykeln har fått varit ute på en del utfärder.
Naturen är underbar just nu!




Jag har dock inte bara varit ute på cykelturen utan syrummet har också fått besök...
Som vanligt blir det några små nessar och så några klämbörsar....



De två sista i japantyger tog mitt barnbarn hand om direkt, hon älskar allt med japan:O))






3 kommentarer:

Gudrun sa...

Vi gillar båda cykel och symaskiner:-)).Härligt!!
Så söta nessar och så kul det är när det finns intresse för det man syr.
Just nu är det lite klädsömnad storlek väldigt liten.Hoppas allt går väl ,om en månad blir jag farmor.
ha det gott.
kram Gudrun

Birthe Marie sa...

Så fine naturbilder. JA, høsten er fin med sin vakre fargeprakt. Flotte nessar du har laget. :-)

Annika sa...

Så härliga höstbilder. Ljuvligt att njuta av hösten på cykel.
Vackra nessar också. Kram annika