torsdag 12 september 2019

Bok!

Ja, ni vet ju sedan innan att jag är glad för att läsa böcker....ibland romantiska, ibland historiska, ibland spännande, dock inte deckare, det gillar jag inte alls. Och så gillar jag inte att lyssna på böcker, utan jag vill hålla i dess bokomslag och känna tyngden när jag läser:O))

Nu hittade jag en historisk, romantisk, spännande med äktenskapstilltvingade innehåll som jag började på, del 1 Norrsken, av Frida Skybäck....jättebra,

Idag fick jag till slut  del 2 Polarnatt, som jag reserverat på biblioteket, trots att det skulle finnas inne, så fanns det inte att uppringa, när jag var där och letade...men som sagt idag hade dom hittat den.

 Åtföljs sedan med Midnattsol, så tre stycken i serie, det är lite mer lagom:O))



Nu lägger jag undan Kvinnornas stad som jag läst häften av, den är lite dryg i mitt tycke, men handlar om kvinnor och en teater på 40 talet i New York...Men visst jag ska nog läsa ut den, men det klarar att ligga till sig lite, för jag går inte miste om så mycket i handlingen just nu!


Inga kommentarer: