söndag 18 april 2021

Två år!!

 Idag är det två år sedan jag gick hem från mitt jobb och blev en passionerad ledighetsbefriad kvinna!




Fattar inte riktigt vart dessa båda år tagit vägen! Det första året gick med att bara vara, vara och ta tillvara på min ledighet och varva ner. 

Det andra året som har gått i pandemins tecken, har dock inte varit någon nervarvning, snarare en uppvarvning och en stress för att kunna hålla sig ifrån smittan, vilken dock inte lyckades riktigt, som jag skrev om tidigare. 

Nu får man ta nya tag och vara i nuet och se framåt, för allt kan väl bara bli bättre. 

I helgen har varit ett underbart väder, trädgården har fått sin beskärda del och kaffe på altanen har kunna åtnjutits...och en fantastisk bok har jag läst ut!







1 kommentar:

Annika sa...

Visst är det ett underbart liv. Kram Annika