måndag 14 juni 2021

Loppis!

 En loppisrunda blev det i helgen... Med försiktighet, avstånd, antikroppar och vaccin, så känns det liiite friare. 

Men man har ju aldrig några garantier, men samtidigt måste man kasta sig ut och våga röra på sig igen, annars vet i 17an hur livet ska bli i fortsättningen?

Så vi åkte på några loppisar som sagt va. Trots att barnen tyckte att vi måste ha köpstopp nu, källare, hus börjar bli lite fulla;O))

Så jag fick hejda mig lite, men det är ju roligt att titta på kommersen, även om en inte ska handla något, som Emil sa.

Nu fanns det dock på ett ställe massvis med tyger, gardiner dukar, som jag inte kunde stå emot. Hittade flera stycken tygbitar som var nya och fina, fem kronor styck, fem bitar för femton kronor!!!

Men jag la till slut tillbaka de jag hittat och inte kände direkt att jag behövde?, så det blev detta madrass tyg, fem kronor för flera meter, det gick inte att motstå:O))


                                                           Ett riktigt fynd, tyckte jag!

Jag glömde ju helt bort min fina jordgubbskruka och den rostiga blomurnan som också fick följa med hem, två saker till för en femma styck!






1 kommentar:

Gudrun sa...

Vilka underbara fynd du gjort!!
Kram Gudrun