måndag 29 november 2021

Badflickor!

 Jag vet att det inte är badsäsong just nu, förutom för dom som vinterbadar. Men jag kunde ändå inte motstå detta häftiga tyg med stadiga badkvinnor på rad.

Tyget köpte jag hos Tygtrollet i Växjö, där finns mycket godsaker till rimliga priser, tycker jag...



                                                      Men ,men vad skulle det bli av det?? 

Som vanligt när jag vill testa tyget och provsy något så blir det en liten förvaring, även denna gången.




            Här fick jag skära tyget i två bitar och vända på bitarna så det inte blev upp och ner.




                                                               Så här i färdigt skick:O))

2 kommentarer:

Catarina C sa...

Så häftig din nesse blev med badmadammerna! Ibland är det svårt att veta vad man ska göra med paneler!
Kram Catarina

Annika sa...

Trevlig necessär. Kram Annika