torsdag 30 juni 2022

Romantik!

 Romantiken flödar ikapp med solen, åtminstone vad det gäller tyg! Ett engelskt blommigt tyg som jag hittade bland gardinerna på Erikshjälpen och genast såg jag vad det kunde bli av det!

Blommiga romantiska sminkförvaringar och kassar står på min att göra lista framöver. Men jag kunde så klart inte hejda mig utan var tvungen att sy upp några på prov! Tillsammans med skinn som redan fanns här i min tygförvaringen så blev det super. Dock framträder inte riktigt färgen på skinnet på fotona, det vill slå över mot aprikos, så ni får tänka er mer rosaskimrande.






2 kommentarer:

Gudrun sa...

Ljuvliga!!!!!Du är flitigt som ett bi i sommarvärmen.Igår beställde jag faktiskt ett romantiskt tyg.
Ha det gott.
Kram

Catarina C sa...

Vilka trevliga förvaringar du har sytt, kul när man kan sy av återvinning. Är det inte svårt att sy i skinn!
Kram Catarina