onsdag 11 oktober 2023

Koda Cross body bag!

 Har sett flera stycken som sytt Koda Crossbody Bag och tyckt dom var så snygga, så då kunde inte jag vara sämre. 

Nu var det kanske inte så lättvindigt gjort som jag hade trott....Hela dagen har det tagit, valt tyg och bara det är ett helt företag:O)) Läst beskrivningen och tittat på Youtube, både hos den ena och hos den andra som har sytt väskorna.

 Insåg efter ett tag, att jag ska nog göra som jag brukar, efter mitt egna huvud. För det den ena tycker är rätt det tycker inte den andra och framför allt inte jag:O))

Men efter mycket möda och huvudkliande så blev det till slut en väska. Och en väska föder alltid mersmak, hur kan jag göra den på mitt vis och hur kan jag förenkla beskrivningen? Hur går det att göra den fortare, för det går alltid bättre med den andra, för att inte tala om den tredje osv osv....






1 kommentar:

Catarina C sa...

Det är bra att man kan ändra mönster så det passar en själv, din väska är i alla fall jättefin och i härliga tyger!
Kram Catarina