onsdag 2 februari 2022

22-02-02

En kall snöig lite solig dag i februari...

 Runt omkring mig faller mina nära och kära i omicronen, kan undra hur länge man själv ska klara sig! Så himla tråkigt att det inte kan ge sig, med denna pandemin eller hellre kalla den för pesten!!

Man får hålla sig inomhus och går man ut så blir det att träffa folk på avstånd...

Så vilken tur att man har sin hobby och sitt syrum.

För ett tag sedan köpte jag ett nytt mönster på en Cosmetic Bag från Kaya Papaya Design.

Hade sett den uppsytt av flera, bla på Instagram och gillade den starkt.

Så  så här blev min!


                         
                             Ett härligt blommigt retro tyg som jag sparat på länge till ett speciellt tillfälle


Ett korktyg till botten









3 kommentarer:

Katarina sa...

Det är skoj att testa nya modeller/mönster, och den blev så fin! kram Katarina

Annika sa...

Så härlig med rostyget. Kram Annika

Kerstin sa...

Så tjusigt elegant den blev!!
Kram Kerstin