lördag 13 augusti 2011

Böcker!

Idag har jag och Km varit ute och gått en lång runda, kändes verkligen som om det var behövligt....Känner att det har smugit sig på några extra kilon på kroppen denna semestern,och det är inte bra för mina leder och dåliga fötter...
Men, men det får man hoppas att man springer av sig när man börjar jobba igen!

Springer och springer, jag vet inte hur mycket jag orkar springa, hade behövt uppsöka någon "farbror Doktor" som hade kunnat hjälpt mig med min artros och HalluxValgus, men jag vet inte om jag vill gå på en operation...Det kan ju bli sämre än vad det är!! Man är ju lite rädd om händer och fötter och framför allt rädd för kniven:O))

Inget sytt ännu idag och jag tror inte det blir något heller, däremot har jag läst ut en bra bok....
Potensgivarna av Karin Brunk Holmqvist, den var jätterolig och lättläst, nu ska jag fortsätta med Rapsbaggarna, för att se om den är lika skoj...
Denna boken kan jag varmt rekomendera.

Har läst en hel del böcker i sommar, jag brukar läsa en hel del och då är det speciellt roligt när man hittar några bra böcker. Jag har läst två böcker i serien om Släkten, och har beställt trean, dom tyckte jag också var bra. Och så Nora Roberts, hennes böcker gillar jag skarpt....

Men till veckan börjar man jobba igen och då blir det lite mindre tid till dessa aktiviteter...



1 kommentar:

Maja sa...

Vad bra att du gav mig både namn och titel på boken.
Jag fick den som tips för något år sedan av en bekant, men glömde av den. Kände igen det direkt när jag läste ditt inlägg.

Kram