måndag 24 oktober 2011

Prov!

Idag testade jag att lägga ut mina scrapblock.....

Kan nog tycka att det ser helt okej ut för att vara gjort utav skräp! Ska dock sy några till, vill nog ha quilten några rader större när jag ändå håller på.
 För ännu syns det inte stor skillnad i högarna utav skräp, konstigt!??
Och det är så himla skoj att sy detta och samtidigt som jag syr blocken så syr jag upp gammal tråd från en massa trådrullar och undertråd som legat här till ingen nytta!

Medans jag sydde blocken så sydde jag även några bokmärken ifrån Jennys Emb. Fick göra ett flertal innan de blev helt okej:O))




Här ligger de på tork....

6 kommentarer:

Wivi sa...

Det blir så himla läckert med dessa scrapsrutor.
Hur stora är blocken?
Kram

Gudrun sa...

Så läckert. Hur breda remsor syr du eller varierar dom?
Bokmärkena så söta.
kram Gudrun

Immi sa...

Tack!
Blocken är 8,5 inch och jag tar bara remsor efter vad som finns, 2,5' som bredast..

Lizzan sa...

Ja tänk så vackert det kan bli av nått överblivet ;)
Kram Lizzan

Maja sa...

ÄLSKAR DESSA REMSTÄCKEN!!!
Bokmärkena var också jättefina!!!
kram

Catarina C sa...

Din scrapsquilt kommer att bli jättefin, håller med Maja i hennes kommentar, även bokmärkena är härliga!